2010. október 22., péntek

A nap fotója

Azt hiszem ezt a jó szokásomat folytatni fogom és mindig feltöltök majd egy-egy izgalmas fotót.Őszintén mondom,nem kell görcsösen keresnem az érdekes mozzanatokat,hiszen a téma az utcán hever.Bármennyire is közhely,nincs olyan pillanat,amikor ne botlanék bele valami furcsaságba.Mellesleg biztos azért is gondolom így,mert valószínűleg külföldiként  jobban figyelek,mint általában.Bár otthon is,minden nap,hihetetlenebbnél-hihetetlenebb emberekkel,helyzetekkel találkoztam,melyről Eszter barátnőm tanúskodhatna leginkább,hiszen lelkes hallgatója volt mindig történeteimnek.(Megérkeztem hozzá és már rákezdtem,mi történt velem a buszúton..)
Lehet,hogy mégis csak jó megfigyelő vagyok,"külföldiül" is?(megjegyzem,ebből nem következik egyenesen az,hogy már álmodtam volna németül és tudnám a nyelvet:D)
Megyek aludni.Nincs már humorom.Nem minthogyha(várom a választ,hogyan írják ezt helyesen)eddig olyan vicces lett volna ez a bejegyzés.3:44.
Nos.A srácok nem előre nyomdában kinyomtatott fecniket nyalnak fel "igényesen" plakátként,hanem a két kis kezükkel-abban egy sprayvel-szépen kifestik az Audi reklámot.A méretarányok láthatóak-szerintem.Nem lehetnek annyira ügyetlenek,ha ilyen közelről eltalálják,hogy mikor hova kell húzni azt az árnyékot és a fénynél hol kell szabadon hagyni a fehér alapot.Respect a retinájuknak és az előrelátásuknak.Valaki látott már ilyet vagy mindenkinek új ez a "technológia"?Válaszokat várom!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése